Subscribe RSS

"BILA KEGIRANGAN SINGGAH DI HATI...KESEPIAN TERUS BERLALU PERGI...." ungkapan yang seakan-akan sama dengan jalan cerita hidupku...kalau nak diingatkan kembali, memang terlalu banyak suka duka yang aku lalui...bukan mudah untuk jalani hidup ini andai tiada kekuatan....
KEKUATAN... ya...aku perlukan kekuatan untuk aku teruskan hidup...dan untuk menjadi kuat,aku perlukakn seseorang untuk hidup ini...
SESEORANG... seseorang yang aku maksudkan ialah seseorang yang memahami aku, faham kehendak aku, kemahuanku...dan seseorang itu jugalah yang akan menemani aku dikala aku jatuh dan disaat aku bangun...
JATUH DAN BANGUN....jatuhnya aku dan seseorang itu jugalah yang akan memaut lenganku dan meminpin aku untuk bangun....berdiri dan terus berlari untuk mengejar mimpi.....
MIMPI....mimpi yang nyata pasti diusahakan dengan segala kudrat untuk menjadikan mimpi satu kenyataan....mimpi tidak akan bermakna tanpa ada keberanian...dan dengan keberanian yang utuh pasti mimpi akan menjadi kenyataan....
NYATA...dan apa yang nyata ialah.... "PERJUANGAN BELUM SELESAI"

Category: | 0 Comments

0 comments to “MONOLOG”