Subscribe RSS

14 APRIL 2010..! tarikh pertama blog aku tercipta, Alhamdulillah akhirnya wujud jg, lama gak aku pk mcm mana nk buat blog mcm org lain, mmg aku xpndai dalam bab2 mcm nie tp Alhamdulillah dengan sedikit tunjuk ajar dari seorang sahabat, dapat gak aku hasilkan blog sendiri. Sebenarnya aku dah lama tinggalkan dunia penulisan nie, terasa payah lak... aduhh!! ingatkan senang nak menulis rupanya payah yer... aku xthu mcm mana nak mula... harap blogger2 yg lain dapat mmbantu.Jujur aku katakan bahawa di saat ini aku masih belum pasti apa yang patut aku lakarkan di blog aku nie..kalau setakat nak cerita tentang apa yang berlaku dalam hidup aku hari2...rasanya mcm dah xder privisi, sbb aku tengok dah terlalu banyak yang buat mcm tue...semua menulis mcm diari... diari umum yang di share kepada semua... hmmm... xpelah mungkin lain org lain caranya.... oh ye... kdg2 terdetik gak d hati... aku nak buat blog yg lain dari yg lain, dan yg pasti org lain xbuat mcm mana aku buat... hahaha... itu kata hati lah...huhuhu...tp setelah berfikir utk sejenak,tambah tolak darab bahagi..maka aku dah buat satu keputusan...hehehe... aku nak hasilkan blog yg di dalamnya ada pelbagai cerita... ada seribu satu cerita... nak tahu apa citernya...justt..........FOLLOW ME.............!

Category: | 0 Comments

0 comments to “14 APRIL 2010”