Subscribe RSS

Nielah dua orang gurls yang ada dalam kelas aku, emylia n fareena (baju biru)... dua2 ok baik... xbanyak cakap...kalau suruh buat kerja, diaorg akan buat je....


boleh lak main game time belajar, xpelah...korang nyer pasal...no hal lah..... yang penting time belajar...belajar....arsyad (baju oren) and izzat (baju putih)


ha tengok! betapa sayangnya diorang kat aku...hehehe..mcm mana diorang xsedih bila aku g..apa2 pon..aku doakan korang semua berjaya... moga korang semua menjadi insan yang berguna ya!


Post yang terbaik dari adik2, moga korang semua berjaya....aku doakan kejayaan korang semua....insyaAllah korang akan jadi pelajar yang cemerlang...walaupon sebulan je aku dapat curahkan ilmu aku nie....namun kenangan ngan korang xkan ku lupa sbb korang nie nakal dan selalu buat kepala aku pening ngan telatah korang.....! good luck okeyyy!!

Category: | 0 Comments

0 comments to “DALAM KENANGAN...”