Subscribe RSS

Hari nie dah 20 aribulan April 2010, dah 5 hari usia blog aku nie, Alhamdulillah ada lah skit peningkatan... nie baru 5 hari... 5 tahun lagi apa jadi erk?? ntah2 aku pon dah xlarat nak layan blog nie lg, nie pon sbb kat opis xleh bkk Facebook, so salah satu cara aku nak release tension, aku layan ar blog aku nie walaupon aku tahu yg blog aku nie biasa2 jer....tp xpe, kata org mula2 mmg mcm tue, tp bila dah lama..mana tau kan.."UNTUNG SABUT TIMBUL UNTUNG BATU TEBGGELAM"...ta hehehe... xmasuk langsung peribahasa yg aku bg tu, ala..biasalah dah lama tinggalkan dunia penulisan... 10 tahun yg lalu, aku mmg giler dalam penulisan nie, minat sangat ngan dunia sastera.....suka baca novel2, buku2, komik2 semualah... yg paling aku suker gilerrr sekali ng novel...uhh!! mcm pompuan kan.... mmg aku akui dulu 10 tahun yang lepas aku bkn mcm sekarang, klu nak cerita mmg panjang beb! nntilah bila ada masa aku akan ceritakan sejarah diri aku yg xbest nie, bkn utk apa pon... skurng2nya generasi aku nnti bolehlah tengok hasil karya abah dia nie...mngkin bila kita dah tua, xlarat nak cerita kat anak-anak dah..so bila anak2 tanya..."ABAH..CITERLAH MASA MUDA2 ABAH DULU MACAM MANA"....ha..leh ke time tue kita ingat n bg tau semua apa yg berlaku hari nie, smlm,10thn yg lepas, pd anak cucu kita nnti....so..jwpn yg paling senang "KALAU ALONG, ANGAH, ADIK NAK TAHU CERITA PASAL ABAH... LAYARILAH BLOG ABAH DI....." huhuhu...ha...mcm tuelah jwpnnya....so...tuelah salah satu sebab kenapa blogs ini terhasil..ianya adalah untuk kenangan dan tatapan generasiku akan datang! InsyaAllah....

Category: | 0 Comments

0 comments to “KENAPA AKU BUAT BLOG!”