Subscribe RSS


Aku tak tahu apa keputusan yang terbaik untuk hidup aku, samada nak terus tinggal di sini atau berhijrah ke tempat lain, sbb peluang dah ada...cuma aku masih keliru untuk buat satu keputusan yang tepat....di sini aku kenal dengan ramai sahabat yang baik, tempat yang indah, suasana yang tenang, cuma kos kehidupan di sini terlalu tinggi untuk aku menyara hidup... sekiranya aku pergi, aku akan mengalami satu lagi suasana yang aku sendiri tidak tahu apa yang ada di sana, dan yang pasti aku kena hadapi satu pengalaman yang baru andai aku berpindah.... sampai sekarang aku masih dalam dilema, nak mulakan sesuatu yang baru atau teruskan dengan kehidupan disini... aku suka kehidupan yang tenang tanpa gangguan sesiapa, andai aku teruskan juga hajat aku ini, terlalu banyak yang aku kena uruskan, tapi masalahnya aku xmampu! duit yang ada pon cukup2 makan untuk bulan nie....itu masalah utama kenapa aku xnak berpindah! tapi kalau sekarang aku tidak berpindah...bila lagi peluang nie akan datang dan peluang hanya datang sekali dalam seumur hidup.... Ya Allah... apakah yang terbaik untuk aku?hanya padaMu jua ku berserah.....

Category: | 0 Comments

0 comments to “APA HARUS AKU BUAT....??”